top of page
Ara
  • fsevki

ÖYLE BİR YARATILMAMIŞLIK DİLEĞİM!

gayyalarda hızın ışığı, farkettiğim

Kainat bu sayede mi?

Gözlerim mi hizmetimde beynim mi ezelin?

Hayat, heyhat! Oyunlarda…

Bir çocuktum elbet, geçti

baba anne tayin edildi benim de

Yalnız, çok zor …

Ler yok inste

nasipse Can ve canan var

nadide, bencilliklerimizde sevilir,

herkes kendi fanusunda debelenirken

Cennet der biri cehennem öbürü,

Sen yalnızsın, o yalnız, dünyalarcası yalnız, bir ben etmezsiniz

Ben bir babaydım babam yerine haddimi aşarak

Önce Allah sonra o vardı

Yeri Peygamber kadardı,

Ataları sundu gönlüme yargılamadım kabul ettim.

Harman yeri, insan ruhu biçilmekte ekin yerine

Ortalık siyah kan, gittikçe kaplamakta…

Karanlıklar koyulaşmakta, dehlizler çoğalmakta

Uyumlanamayan insanlar, insanlık vurulmakta, avlanmakta tek tek

Önce işkenceciler, taze hayatların üzerinde

Kıvran yüreklerimiz, şimşekler çaksın feryadından,

Söndürülen umutlarınla feri gitmekte gözlerin

Işıma, ışıma… ışımaaa!....yok et yıldızlarını, ağla,

Artmakta karanlıklar, pelerini evrene Hadesin

İyi bak yaprağın yeşiline, pembe güle, toprağın rengine

Nefes alabiliyorken oksijenle tanış, sev, helallikle

Son hamle olabilir gözün, ağzın,burnun algıladığı

Görünmeyen tehlikeler…Virüs

Radyasyon, zehir, iğneli gönüllü gittiğin idam

Baba olsaydı ki adı güvendir, seninki Şevki

Bulutlar gelirdi pamukçuk, güneş neşelenirdi

Bir çocuk uçurtma salardı göğe

Yaşamdı şimdiye kadarkiler ama

O vardı zerresiyle, sen vardın

Bugün yeniden öldü, öldürdüler

Ne zulüme katlanılır artık ne virüse ne zehire

O varken zerresi pusulan, yönün onun gibi insan

Bulurdun teninde, çevrende, zahir evrende, kurgu evrende

Şimdi…

Pusulada olmayan yön çekildiğin

Dibe, gayyalara, kanayan sen misin, şeytanın zafer şarkısı mı

İşte sönüyor, işte kopmalı kıyamet

Benimkine razı, havlum yerde,

Mavi göz, kıvır sarı saçlara tutunma boşuna,

Bırak bulaşmasın hiçliğin

Gitmeli gitmeliyim…

Daha dün sordum anama,

Var mı kurtuluşum, belki alıntıyımdır,

Belki uzaylı, cin dokanmıştır

Doğduğun kaderin, savaşman Çarşambalara ait olduğundan mıdır?

Niye, niye, niye?

Yok edilmekte zerreciğin

Sanıyor musunuz ki ben dağ gibiyim

Ben bir ipekten varlık,

Bir kıvılcımla silinirim

Sırıkları bağlamıştım belime, balonumu dik, şişkin ayakta tutan rüzgar

Zehirli yılan bir dil kimilerinde, masalımı, sihrimi çekti arkamdan

Varsın ha yoksun kime ne,

Arayıp sormayın başladı yolculuğum

Araftayım bugün yarın belki neresi

Yok bitmeyecek dünyanın çilesi

Kimseye, derde, iyiliğe yer kalmadı,

Bene ben ağırım

Ve kokmakta ev, bok gibi

Leş bile değil

Öyleydi artığım

Ya hükmünü indir, ya sen bilirsin işini

Havlum yerde, korku dolu yüreklere katlanamıyorum

Doğru insanın yerine

Hüzünler herkesi acınası yapmaz

Hadesler doğar kimilerinden

Hüznüm sözde, isyana evrilmemiş

Bitmiş, mahvolmuşlukların ayak sesi

Ve kimsesizlikleri… birilerine sırık olmak varken!.....

J.SEL


1 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page