top of page
Ara
  • fsevki

UMARIM İYİSİNİZDİR

Güncelleme tarihi: 25 Tem 2021

İyi değilsem yorulmuşsam

Senden bana akan, hatıralarda kalmış artık

Sevdadan izler, yine gösterir misin…


Sizdim daima, bize o kadar uzak,

Kırıntılara tutundu yüreğim,

Bilir misin, adım saklı bir köşede

Kaleminden nakışlanmıştı kağıda


Umdun mu sahiden,

Öyle sandım, bağlandım, suçsuzdun,

Kaçışım senden değildi.

Korktum incitmekten…


İstedim, ben istedim,

Sevda rüzgarında bir dakika, bir gün, bir saat, verirdim

Sahiden ummanı,

bir keman sesinde benim gibi aşkı yudumlamanı


Pervasız değildim, sen hiç

Renk ve çizgilerine söyledim

Sen de methiyeler dizdin

Hepsini bir torbada sakladım, besledim

İyi değilim


Umarım iyisinizdir

Değilsem ki değilim hayatı durdur, kopar benim için

Bir ben olayım, bencillik işte aşk

Sarılayım bir güzel sözüne sıcacık

Isınayım.

Bilmiyorsuzluklar yerine

De iyiyim veya değilim

Kurbanın olayım



Yıl 2014 aylardan Ocak

İki satıra ne sığacak

Bir umut, bir cılız yürek

Sevda bu olsa gerek

Umarım iyisinizdir!... 05.06.2021 By J.SEL



2 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page