top of page
Ara
  • fsevki

BENDEKİ….

Yemeden içmeden vazgeçmedim

Yaşamaktan geçtim,

Biliyorum var bana da söyleyecek sözü bir iki dostun


Yokum gittim, neşeden

Ölmeyişim

Öte dünyaya sancılanmasın evren

Bir hata tekrarlanmamalı


Acıkıyorum, tutunuyorum ekmeğe

Kaç zaman?

Sonra pencereden ilişiyor gözüm beyaz güle,

Sonra en alt dala akıyorum, dökük yarı yaprakları, rengi çalmış ölüme

Tut kaldır diyorum

Öyle huşu içindeki zeminle

Kıyamıyorum.


Bir ses, genç ve umutlu

Anlatıyorum bütün hazlarımı

Tüketiyor, tükeniyorum

Bir ses , yaslı, çaresiz, genç

Bitiyorum,


Yolumda ne taş kaldı ne diken,

Başımda çatım, dertsiz lokmam

Hazana takıyorum

Yağmur damlası küçük, muttarit değil

Sokakta bir insanı düşünüyorum,

Utanıyorum.


Oyundaki şen çığlıkları komşu okulun

Umuttu diyorum bir zamanlar

Biliyorum

Bir kahpe söz,

Bir zalimin tokadı hayattan

Renkleri siliyor seslerden

Çığlık duyuyorum

Dayanamıyorum.

4.6.2021 By. J.SEL



0 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page